Data Kitchen is een relatief jonge speler met veel ervaring. Data Kitchen heeft de afgelopen jaren voor een groot aantal bedrijven gewerkt, zowel ¨Corporate¨ als het MKB. Wij zijn een flexibel en creatief bedrijf dat geen data uitdaging uit de weg gaat!
Astrid Rosdorff Mark Leijdekker
Mark is al ruim 40 jaar actief in de wereld van data. Hij is trainer en adviseert bedrijven op het gebied van datamanagement. Mark is vooral sterk in Data quality management en Metadata management.
Mark is eind jaren 80 gestart bij het databedrijf van Post en was destijds verantwoordelijk om meer data efficiency te bereiken. De passie voor data is toen ontstaan. In 2014 is Mark met een aantal experts Data Kitchen gestart. En sindsdien heeft Mark ruim 500 cursisten opgeleid tot data management expert en een groot aantal consultancy trajecten uitgevoerd.
Astrid is al sinds de jaren 80 actief in de wereld van data. Destijds bij Cendris, het databedrijf van Post, was Astrid vooral bezig met Direct Marketing, waar vind je de juiste doelgroepen en hoe benader je die het beste, en met het inrichten en organiseren van Databases, dit alles voor haar klanten. Belangrijk daarbij was te bepalen welke data elementen je vastlegt, hoe je mutaties onderhoudt, hoe je dubbele records voorkomt, hoe je response en conversie meet, etc. Binnen Data Kitchen is Astrid vooral actief met adviseren en invullen van Data Leveringen, Data Quality én Data Analyses: Effectieve communicatie richting de juiste Doelgroep is essentieel.
Rolf is als voormalig uitgever en call center eigenaar jaren lang actief in data. De afgelopen jaren is Rolf vooral actief geweest binnen de wereld van online marketing, growth hacking en data analyses. Op het gebied van data heeft Rolf zich vooral toegelegd op webanalyses, tracking software, A/B testing, Google Tag Manager en Google Data Studio. Binnen Data Kitchen is Rolf actief als trainer en houdt hij zich bezig met het werven van nieuwe klanten.
Joost was als voormalig Sales Acadamy Coördinator verantwoordelijk voor zowel vorm als inhoud van de in-externe trainingen / opleidingen binnen de Sales Academy en jaren lang actief in data. Joost was verantwoordelijk voor het coachen on en of the job, dit in het kader van het continu verbeteren op zowel persoonlijk als functioneel vlak. Binnen Data Kitchen is Joost actief als trainer en houdt hij zich bezig met het continue verbeteren van de huidige trainingen.